!! N A A I L A Q A I R E E N !! ;
Navi
Usrah Diriku Murabbi Memoir
ENTRY ABOUT PAGES TWITTER FACEBOOK
sejambak rindu.
Saturday, January 4, 2014 • 2:41 PM • 0 comments
بسم الله الرحمن الرحيم


Bismillah,







Izinkan aku pergi dari masa lalu kita
Sejambak rindu
terutus mesra
Secalit ukhwah terjalin keranaNya
Pegang erat-erat khayalan kita
Istana persahabatan kita tak kan ku tinggalkan.
Biar Tuhan menentukan segala-galanya
Moga Dia merestui silaturrahmi kita.
insyaAllah.
























Semalam,
aku bergilir mencalit ketawa
bersama meratap duka
Belayar di lautan memori kenangan bersama
Kamu tahu ?
ada yang lebih istimewa.
Tarbiyyah Dia penuh erti
mendewasakan kita.
kitalah.
kitalah yang Dipilih olehNya
menguji sejauh mana kesabaran.
bagi menggalas syaria't

























:')
Ya Hannan , suburkanlah kasih sayang persahabatan antara kami.























Dulu,
aku menanyakan Dia
mengalirkan ketenangan hati dalam sujudNya.
siapakah Sahabat yang layak buatku.
kerna aku mahu runtun hati kecil ini
jauh dari rasa
perit.
sakit.
memendam dosa.
dan aku yakin
Dia membisikkan segalanya
ternyata
orang itu adalah kamu.
Dia memilihmu untuk bersahabat denganku.

























-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



Aku senang bersahabat denganmu,
Sabar.
dan aku mahu pikul
erti Tafahum sebaik mungkin.
biar ukhwah ini
enggak lekang dek hujan
Bila aku terlena engkau mencuitku
Bila kamu terlelap aku memimpinmu
kerna Jannah jadi tujuan.
Aku.
Kamu.
biar tiba di situ.
jiwa-jiwa kecil
yang punya citacita tinggi
di puncak sana.
ya Allah.
ya Rahman.
ya Rahim.
Permudahkan (u_u)

























"Ukwah kita persis kelopak bunga. Kamu bunga salju. Aku bunga syurga. Sama-sama cintakan bunga . Bunga-bunga syurga sedingin salju. * gabungan namanya* Tiada siapa yang bisa memisahkan kita . "





















:)
Senyum buat hari yang mendatang.
Wardatul Auliyaa
at 9;22















Reaksi: 

Wardatul Jannah
✿ ~Naaila Qaireen(kebaikan Teristimewa)*
✿ ~Lestari Salju kedamaian..Jika musim dingin menyeluruh,.Sang sakura tetap teguh akan pendiriannya..dia tetap di situ,dihiasi kelopak yang indah dan haruman mewangi..Apabila hembusan angin gemalai meniup,gugurnya ia berharap tinta yang diukir membuah Saham kelak..RedhaNya dicari :)


SAHABAT;

AL-HUBB;



Cinta Teragung

Bila kita titip tinta dari hati, Bila kita doa' dari hati, Bila semuanya ikhlas terpahat dari hati. InsyaAllah, akan tiba juga kepada yang memiliki hati, Yakinlah dengan Tuhan pemilik hati.Hee

Perjuangan
Suatu hari, kita akan perlahan-lahan sedar, yang kita cuma punya Tuhan. Rindu waktu berseorangan. Itulah masa yang terbaik berdua-duaan dengan Tuhan :')

Seindah Mawar Berduri
siapa kita di masa silam, tidak menentukan kita sama di masa hadapan. kerana yang silam sepatutnya ditinggalkan. yang hadapan patut diperjuangkan.

" Wardatul Jannah "




TAUTAN UKHWAH;


Pencinta Allah dan Rasul-Nya

KENANGAN SEMALAM;

realiti.
cukup.
pendosa tanpa noktah.
[ lepaskan ia pergi ]
Secangkir bicara
[ Ini Pasti Berakhir ]
[ 03:47 ]
Ubah
dia.
Pergi-pergi




BANNER;























Copyrigt; N A A I L A Q A I R E E N.all rigt reserved